Inimesed

Jaak Ahelik Toompea protestidest: suhtumine, et kõik meeleavaldajad on lamemaalased ja lollid, on vale (142)

LISA KOMMENTAAR

Piinlik11. aprill 2021, 20:55
No on ju peast lihtsad. Mõnel hääletorul vaid kooliharidust põhikooli jagu. Teine pasundaja ei suuda midagi öelda peale mökitamine kui ajakirjanik ligi astub ja palub ja annab võimaluse selgitada oma seisukohti. Kamp padu rumalaid kui viisakalt väljendada.
Kalle11. aprill 2021, 22:10
Kas ta NEKS eelnõu ka läbi luges? Miks ei sobi see, et nakkushaigeid saab politsei koju viia? Mis on NEKS muudatuste vastu?
to piinlik14. aprill 2021, 10:25
Ma olen alati väga ettevaatlikult suhtunud neisse, kes teisi rumalaks peavad. sest tark ei tee seda kunagi. Küll aga rumalad sõimavad teisi valimatult.
rahvuslane11. aprill 2021, 19:14
Lamedad ajud ei taipa veel,et neid ässitab Notšnoi Dozor.
Lennart11. aprill 2021, 17:36
Oli näha jah kui rahumeelsed nad olid? Pidev riigikogu liikmetele solvangute karjumine ja nende konfidentsiaalse info avaldamine on mõne meelest sõbralik käitumine?
to sanitar 11. aprill 2021, 12:43
Kommenaarist on näha , et sa tõesti sanitar oled . Sa ei tee epideemial ja pandeemial vahet . Riiki ähvardab epideemia , pooohhhh ! Kui see nii oleks siis poleks ju ka piiranguid . Epideemia ! ! !
rockifan11. aprill 2021, 12:12
mina protestiksin11. aprill 2021, 12:10
Mina protestiksin mitte "vabaduse" eest, vaid toiduainete ja ravimite käibemaksu alandamise eest. Reform tõstis 2008 käibemaksu ja nii on see jäänud. Hollandis on toiduainete ja ravimite käibemaks 6%. . Tavalised nohu, köha ja kurguvalu rohud on hingehinnaga. Toitu ostad, vähemalt tead, et sööd selle ära. Aga ostsin 15 EUR eest ravimeid ja mitte ükski neist ei leevendanud minu hädasid. Olen 70 + ja liikumine pole väga hea. Kas tõesti ei leidu ühtki mõistlikku noort inimest, kes võtaks meie esmatarbekaupade käibemaksu alandamise oma ideeks.
👁️👁️11. aprill 2021, 13:10
Mitte üks sent ei lähe ükski toode odavamaks kui käibemaksu langetada. Pole vaja üldse sellist lootust hellitada. Riigil jääb lihtsalt maksuraha saamat muud ei midagi. Diisli aktsiisi langetati ja kuhu see hind nüüd jälle roninud on? Ikka kallim kui naabritel :)
Ants11. aprill 2021, 11:31
Spordi ja pilli poisid võiksid oma hobiga tegeleda.
irw11. aprill 2021, 12:07
ja miks sa siis ei tegele?
Pole nõus 11:3111. aprill 2021, 13:47
Palun mitte alahinnata ja võtta kõiki ühe vitsaga. Kas Sina peale oma eriala oskad näiteks pilli mängida tasemel või olla tippsportlane? Sellel mehel on oma arvamus, niinagu Sinulgi, mida ta valesti tegi?
M12. aprill 2021, 08:48
Kas me liigume selle ühiskonna poole, kus teatud inimesed võivad ainult arvamust avaldada ja ainult pintsaklipslaste arvamus loeb?
Sanitar11. aprill 2021, 11:04
Ahelik läks piirangute vastu protestima,sest tahab raha teenida, aga esineda ei saa. Teised tahavad kõrtsi minna aga ei saa. Protestijatel egoistlikud soovid saada tagasi mõnu ja magus elu, nende asi ei ole, et riiki ja rahvast ähvardab epideemia. Neid ei huvita inimeste kannatused, enda heaolu on kõige tähtsam. Ja kui protestijatele halvasti öeldi, et võtke mõistus pähe, siis solvub nagu pubekas! Neid ei peaks küll maksumaksja rahaga üleval pidama!
tuleksin11. aprill 2021, 13:54
ka sanitarix oma 2 magistri kraadiga, aga ei võeta, sest pole vaja...ainult med.haridusega sobib paraskikandjax ja kärulykkajax
Iga kingsepp11. aprill 2021, 10:54
jäägu oma liistude juurde. Mina ei tule ütlema, kuidas trummi taguda.
Jah11. aprill 2021, 10:52
Mõned on ka kinnimakstud.
anu11. aprill 2021, 10:19
Panen11. aprill 2021, 10:52
Robert11. aprill 2021, 09:42
Kahjuks on ikka veel palju inimesi kes ei taipa seda, et maailma on hakanud valitsema terviseamet oma väljamõeldud haiguste ja inimeste hirmutamisega.
Jaan11. aprill 2021, 08:58
Sina Ahelik mängi trummi aga ära hakka arvamusliidriks, nii lihtne see-ongi
Watchdog11. aprill 2021, 09:02
Mulle meeldib, et sellised mehed sõna võtavad, ega tänapäeva trilllallad ju sõnavõtta ei julge
Sinu nimi11. aprill 2021, 09:31
Sa pole mingi ütleja. Arvamusliidri valib rahvas.
hullumaja puhvet11. aprill 2021, 10:31
sina jaan võta rohud ära ja pane palatiuks seespoolt kinni
Jaan11. aprill 2021, 10:34
Ohhhh teid lamemaalasi
up13. aprill 2021, 15:29
miks Sa arvad, et muusikul ei võigi endal arvamust olla, kas sellepärast, et ta ei näinud politsei käitumises halba? Ma ei arva , et ta arvamusliidriks üritaks, aga oma vaatenurga avaldamiseks ei pea ju tingimata liider olema? Ja kui olekski - väga tasakaalukas kommentaar oli
mis11. aprill 2021, 08:46
teha ,kui mõni lihtsalt vajab tähelepanu ,olgu see siis juustulõikuri leiutamine vm....
mh11. aprill 2021, 07:40
Et ka mõni "tark" on seda kremli käpikute jama uskuma jäänud ja nüüd seisab õige näoga seal koos nende "uhhuudega"
Sinu nimi11. aprill 2021, 09:33
Millegipärast oravad sildistavad kõiki, kes nende vastu on, kremli käpikuteks. On seal vahet, kas brüsseli või kremli käpik?
noh11. aprill 2021, 10:34
Aga Kremli raha pesite küll mõnuga, kes siis nende käpik on?
juu.di ta.rkus kulux ka m.eile11. aprill 2021, 14:01
ärge kiu.sake oma arva.must oma.vaid ja ava.ldajaid vi.hakõn.edega.... repliigi korras -iisraelist startiv lennuk oli täis juute....yx laps ei hoidnud maski peas ja ema sunniti koos lap.sega lahkuma -stjuardess utles, et lennuk enne ei stardi, kui mask pähe või välja.....lennukist lahkus 214 inimest 216-st...ehk lal.guses 2 jäid, kuid needki tõusid, öeldes stjuardile -kui meie täna ei või.tle tei.ste õi.guste eest, siis kes homme meie eest sei.sab.....lennuk jäi tyhjax.
viisakas11. aprill 2021, 06:39
...sai enda arvates tiba kuulsust juurde...
mell11. aprill 2021, 06:36
kui vahepeal olid piirangud maas kes siis telliskivis üksteise otsas istus ja haigust levitas kas valitsus..........kus on teie mõistus,ka valitsusel on lapsed ja kellegi eesmärk pole lapsi mitte kooli viia,kõiki pereliikmeid kodus hoida.kahju et sa nii mõtled,uskusin et muusik on justkui tark inimene..........
kas11. aprill 2021, 00:34
püüdsid omasuguseid leida
Dr11. aprill 2021, 00:04
Kas Ahelik on põrutada saanud..
trummilööja....10. aprill 2021, 23:43
Hr.Ahelik , jälle üks muusikust lamemaalane , neile on vist koos liigse noodiõpetusega ka midagi hoopis õpetemata jäetud.....
Ints11. aprill 2021, 01:30
Tarkpea trummilööale. Sulle nagu pole midagi õpetamata jäetud? Tule , saame kokku, jaxräägime asjadest. Küll nüüd ütles, muusikust lamemaaalane. Kulla mees, saame kokku, ja räägime siis!. Madalalaubaline oled sina!
to trummilööja..../eile23:4311. aprill 2021, 13:54
Sina oled...siinilmas kitsa silmaringiga kuijahud, et teised on saanud mitmekülgse hariduse. Peale siin lolluste kommenteerimise Sa kahjuks muud ei oskagai!
trummilööja11. aprill 2021, 14:03
lööb nii hoo.gsalt oma.le vastu pead
Vaba valik, ainult valikut ei ole.10. aprill 2021, 21:28
Kõik nad omast arust on normaalsed, ka Jaak Ahelik. Nad on endiga rohkem rahul, kui need inimesed, kes Toompeal ei käi.
Vaba valik, ainult valikut ei ole./eile 21:2811. aprill 2021, 13:58
Kas tead, niikaua kui inimene pole endaga rahul ei ole ka võimalik peale oma nina kaugemale näha!!!
Ahelikul on täielikult10. aprill 2021, 21:20
õigus! Kuid kuna väga pikka aega on meie riigimeedia + kommertsmeedia inimeste ajusid pesnud maailmavaatelise diktatuuri ja russofoobia vaimus, siis suur osa inimestest on muutunud samasugusteks kameeleonideks nagu nende valitsejad. Ja igasugune meelsuse ja vaba arvamuse avaldamine ning inimväärikuse kaitsmine on sütikuks kameeleonide rünnakule.
kull10. aprill 2021, 20:34
muusik on avaliku elu tegelane ja peaks olema eeskujuks mitte uuristama valitsuse püüdu inimelusi päästa.Isegi kui on maskist oma arvamus siis jäta see oma teada ja ole kodanik.ka sind on tunnustatud,ära jäta nüüd endast muljet et eksiti...
Stjoopa10. aprill 2021, 23:44
Imimelusid päästa???? Et nagu valitsus püüab päästa inimelusid nakkusliku vanadussurmade eest??? Kukkusid ikka päris kõrgelt ... võta keevitaja mask ka eest ära ehk näed mis tegelikult toimub .. ehk
suomexi 11. aprill 2021, 14:06
Lame Maa10. aprill 2021, 20:16
Kuna ta seal ise osales, siis ta ei saagi ju teisiti öelda - kes see ennast ikka lolliks tahab pidada. Aga kui kõrvalt vaadata..
Stjoopa10. aprill 2021, 23:47
A millega sa vaatad??? Sa ju ise pime, ei näe mis tegelikult toimub!
pallipeal11. aprill 2021, 14:08
ela.vatel käib pea sest suurest pöö.rlemiskiirusest ringi
Einstein10. aprill 2021, 20:15
Tubli,Jaak.Oled üks väheseid muusikuid kes nii arvab.
To pliit.10. aprill 2021, 19:52
Priit10. aprill 2021, 19:35
Siin on ikka enamuses puhtalollakad koos, ma vaatan.
JAH10. aprill 2021, 19:57
Ja tähelepanuvajaduses vaevlevad , elu hammasrataste vahele jäänud, ilma sihi ja suunata tegelased ! Selget silmavaadet seal ei näe !
Priidule11. aprill 2021, 08:03
Siin või seal ja kus ise oled?
aga seda ...10. aprill 2021, 18:39
tynu10. aprill 2021, 18:28
eks va tulivesi ole oma jälje aheliku mõistusele jätnud
Peavoolumeedia tundub olevat oluliselt hullem, kui tulivesi. 10. aprill 2021, 19:33
Stjoopa10. aprill 2021, 23:50
tynu - Tundub et tead omast kogemusest rääkida ...
mall10. aprill 2021, 18:20
Mida, Sina Ahelik, küüditamisest tead?
Tean seda, 10. aprill 2021, 21:23
et suukorvistamise toetajad ja Aheliku sõimajad on võimaluse avanedes uued küüditajad!
hea eesti vanasõna11. aprill 2021, 14:09
tark õpib teiste kog.emustest ru.mal ei enda omadestki mitte
onujuhan10. aprill 2021, 17:30
nii kahju kui eesti lipud välja tuuakse. teete sinimustvalgele häbi. vean kihla, et protestijad ei tähista ei vabariigi aastapäeva, võidupüha jne. tundub, et viimane raamat oli neil põhikooli ajal kohustusliku kirjanduse teemal, kui sedagi. tulge ükskord mõistusele ja teeme koos sellele koroonale lõpu. tahaks ka välisreisile, vanematele külla, shoppama, sõpradele külla. protestijad vaadaku peeglisse. aga kui järgmine juubel saabub, siis vaatan juba, kelle ansambi mängima kutsun.
Inimene10. aprill 2021, 17:34
Raske on lopetada midagi mida meile muuakse tavalise gripi pahe. See on meiga olnud ja saab olema tuhandeid aastaid.
Teadja10. aprill 2021, 17:36
Kaotame maailmast gripi ja saadki reisima.
to Inimene10. aprill 2021, 19:17
hea, et meie seas ikka tarku inimesi on, lausa lust lugeda. Mis me küll sinuta teeksime või kuidas oleksime.
Stjoopa10. aprill 2021, 23:52
Sa juhanionu, räägi vähem, tundud, aga ainult tundus siis ehk targem ...
kas11. aprill 2021, 14:10
kaunis naine10. aprill 2021, 17:30
Jaak Ahelik on tark ja tore poiss ei tohi tema kallal kraaksuda,
Mina10. aprill 2021, 17:26
miks osad inimesed10. aprill 2021, 17:13
peavad endid teadlastest targemaks .
Nimeta10. aprill 2021, 19:50
Ka mina olen 11. aprill 2021, 14:11
Jah, loen igapäevaselt välismaa teatud artikleid, praegu koroona kohta. Kas mäletate kui proua Lutsar ütles, et teevad järeldusi, lugedes artikleid välisteadlastelt?
oli siin kunagi11. aprill 2021, 14:12
teadusemees, aga nyyd vist joo.nud palju vassinimehu.....
aga vat10. aprill 2021, 17:12
hommik10. aprill 2021, 17:11
Ega neil katusealune kodus tõesti ei ole, minna nüüd Toompeale pirukat sööma, jooma kohvikest ja tegema grupikallit, hõiskama, samas kui raskelt haiged virelevad hingamisaparaatide all, iga päev surrrakse coroona haigusesse, suur osa inimesi ägavad tööpuuduses ja majandusraskustes ning tulevik on tume.
teadja10. aprill 2021, 17:27
Tarbi vahem peavoolu meediat....
to hommik!10. aprill 2021, 17:46
Mõni pistab juba aastaid seal Toompeal rahva raha eest konjakit, kohvi ja head paremat. Miks sina nii vaenulik oled vaese rahva vastu? Ajukurrud puuduvad? Siis oledki ju sileajulane!
ja polegi11. aprill 2021, 14:13
muud teha, kui minna va.basse õhku
Enn10. aprill 2021, 17:08
Normaalne inimene küll sellisel põhjusel protesteerima ei hakka.
kas moderaator on protesti massi meelne???10. aprill 2021, 16:37
Moderaator.10. aprill 2021, 16:50
Jah, olen. Said nüüd infarkti?
Juhan10. aprill 2021, 16:19
Ahelik ei peaks teemadel, mida ei valda, sõna võtma. Praegusel kriitilisel Covidi ajal kiita takka meeleavaldusi ja proteste ning kogunemisi on lameda maalase suhtumine.
EKRef11. aprill 2021, 08:16
Neid ei oleks üldse mõtet neid segada seal, las istuvad. Hea on sellest istuvad vähemalt kindlas kohas, ei levita mujal haigusi ja rumalusi. Homme viiakse sinna kaks välikäimlat.
Saage aru!11. aprill 2021, 14:16
Protestitakse seaduse vastu, mitte maskide vastu.
see karoova11. aprill 2021, 14:20
on sul kõ.vasti kahe kõrva va.hel kinni.... hirmukylvid idanevad,aga mitte igas pinnases... HIRM on USU vastand (Piiblist) Hirm on ala, kus satana saab teguceda, seda siss hal.vava hir.mutamisega.
Teate, miks10. aprill 2021, 15:06
lamemaalased midagi ei taipa? Sest seadusi teevad ja neid järgivad sileajulased!
Mart10. aprill 2021, 14:27
Kes on üldse mingi Ahelik - tundmatu igaüks tahab ju tegutseda ükskõik kuidas, peaasi et raha oleks, on elu nagu lill , kuidas muidu pilti saada.Ja mis sellest kasu suurendades enda ja teiste ohtu surmale! Ilmselt osadele see on näitaja!
Karl10. aprill 2021, 14:26
Mina usun, et maa on ümmargune aga võitlen koos lamemaalastega ühise eesmärgi nimel.
Aave10. aprill 2021, 15:25
Mina ka. Küll tuleb aeg ,kus Toompeale hakkab eesti igast nurgast rahvast tulema. ON vaja ainult jõulist ja kompromissitut eestvedajat ja see aeg saabub.
Aga10. aprill 2021, 14:17
kui maske ei kanta ja 2pluss2 reeglit ei täideta tuleks korralikult trahvida.
tuleks, oleks...10. aprill 2021, 14:31
No mine ja trahvi! Miks sa selja taga kobised?
Urmas10. aprill 2021, 15:03
Väljas ei pea maske kandma! See kohustus kehtib siseruumides! Ega siseruumides maski kandmise reegli rikkumise eest keegi praegu ka ei trahvi!
Kas tead, aga11. aprill 2021, 14:21
Siin elus ei ole enam võimalik halvaga midagi saavutada, rahvas on ja taipab paljutki, mõttetu vägisi sundimine ei vii kuhugi. Kahjuks rahvas ei ole rahul nii valitsejatega kui veel paljude muude probleemide pärast protestitakse.
maskiuss11. aprill 2021, 14:24
ei õnnestu lisada linki...aga proovige oma uue maskiga ja tugeva luubiga...lõ.igake lahti ja lop.utage ja uu.rige seda vett....
viisakas10. aprill 2021, 14:15
...pidasin Ahelikust veidi rohkem, aga.....
Aave10. aprill 2021, 15:29
Tubli , Jaak Ahelik. Enamus nõndanimetatud kultuuriinimesed on väga arad. Vaadake ,mis on saanud Ivo Linnast!
no10. aprill 2021, 18:29
sinu argpüksi arvamus ei koti küll mitte kedagi
Endiselt tubli..11. aprill 2021, 14:23
Mina küll inimest ei hinda selle järgi kui omab arvamust. Miks peaks mina olema Teie arvamusega nõus ?
Mai10. aprill 2021, 14:14
Minu meelest võiks ikka iga kingsepp oma liistude juurde jääda :))))))
Juuni10. aprill 2021, 14:32
Miks sa siis ei jää?
Sulle Aave /eile 15:2911. aprill 2021, 14:29
Mina armastan end igas ajas ja asjas täiendada, need liistud, mida kandsin teatud ajani, jäid kitsaks, võtsin ette suurema asja, teen seda siiani. Pole need kultuuriinimesed midagi vaiki, tuleb aeg siis seatakse ka atra.
vm.10. aprill 2021, 13:36
Avage silmad inimesed....
Piraaja10. aprill 2021, 13:29
Mulle isiklikult tuņdub, need kes kogunevad ja pidevalt protestivad, nad on süvariigi kaevurid, mida sügavamale jõuad seda juhitaval oled, pimeduses juhitakse sind ja ära muretse tuumani ei jõua. Hoidke neil hulludel protestijatel silm peal.
Jaan10. aprill 2021, 13:27
Ei olegi lamemaalased vaid puhtakujulised jobud
Kas said rahulduse?11. aprill 2021, 14:34
Paneb imestama, kus need kaaskodanikest vihkajad on kasvanud, kas see on see vabakasvatus?
10. aprill 2021, 13:20
kordan veelkord10. aprill 2021, 13:12
Suurim julgeoleku oht Eesti riigile on rumalad inimesed
Juhanes10. aprill 2021, 14:33
Seda ju Ahelik ütleski.
To kordan veel10. aprill 2021, 15:55
Jööb vaid selgeks teha, kas rumalad on need kes pimesi kõik heaks kiidavad, mis valitsus välja suudab mõelda või hoopis need, kes pisut ka näevad, mida mingi seadus hilisemas tulevikus kaasa tuua võib. Ma arvan, et rumalamad on hetkel sileajud, kes eneseimetluse kõrval, oh kui tark ma ikka olen, ümberringi toimuvat üldse ei näe ega analüüsi.
Vaidlen vastu11. aprill 2021, 14:37
Suurim julgeoleku oht Eesti riigile on korruptsioon. Seda ütles ka kunagine Kaitseväe ülem Einseln. Pettus meie riigis.
arvaja10. aprill 2021, 13:01
Normaalne inimene ei lähe sinna ennast liputama!
To arvaja10. aprill 2021, 16:00
Nojah, normaalne inimene nagu sina, laseb endale koti pähe tõmmata iga kell, sest kui on seadus siis on seadus. Vaenulike seaduste vastuvõtmist tulebki takistada! Neid ministreid ei ole mitte selleks, et teha rahvavaenulikke otsuseid, sinna valitud!
kas11. aprill 2021, 14:28
rää.gid teluri myy.gimees.test
täpselt õige väljend10. aprill 2021, 12:45
küüditajad just olidki võõra võimu ees lömitajad ja näpuga näitajad
Mihkel10. aprill 2021, 12:41
Jaak,kas ise võtad kaitsesysti.Usun,et võtad.
tee10. aprill 2021, 12:35
endale küüditamise mõiste selgeks enne, kui selliseid sõnu kasutad. Ei tasu igal pool kolle näha
tee ise10. aprill 2021, 12:43
Hitler ja Stalin on vabadel valimistel pukki pandud. Politseiriigi kehtestamine ja sõnavabaduse äravõtmine just sinna viibki. Mis see Jaani jutt loeb, et mida lihtne politseinik mõtleb. Seda seadust hakkavad elluviima hoopis teised inimesed ja hoopis teistel põhimõtetel ja hoopis teisel ajal.
valija10. aprill 2021, 13:05
Kahtlen, et Stalin sai võimule vabade valimiste teel, sest Venemaal pole kunagi vabu valimisi toimunud - kui siis ehk tsaariaja lõpus paar korda.
Sinu nimi11. aprill 2021, 09:43
Venemaa vabalt valitud inimesed killisid Stalin ja seltsimehed ära.
koll 11. aprill 2021, 14:30
elab kapis ja teeb pritcirek.laami
to tee/eile 12:3511. aprill 2021, 14:41
Pigem karta kui kahetseda, see elus juba proovitud. Hea Eesti vanasõna!!
peeter10. aprill 2021, 12:11
mell10. aprill 2021, 12:07
kuule mees tule mõistusele,tegu on surmava haigusega,ole õnnelik et ise jäänud pole kuid kas sa soovid et keegi mitte maski kandja annab selle edasi sinu vanematele...mille vastu meelt avaldate,kas valitsus tõi selle haiguse ja kogu maailmale.sellist juttu ajada ei jäta endast muljet et hoolid oma riigi kodanikest.
Kaua võib10. aprill 2021, 13:13
Kaua võib ajada üht ja sama joru - Toompeal toimub NETSi vastane protest, saa sellest aru. Mina olen ka NETSI vastane, aga ma EI EITA koroonat, ma kannan maski. Mine ja tee otsingut Internetis ja uuri, mida NETS endast kujutab ning miks on vaja seda just nüüd läbi suruda?!? Jah, seal on mõned koroonaeitajad ja lamemaalased, aga mis teha? Ega sellepärast ei saa üldistada, et sealsed inimesed lamemaalased on. See on ka Jaagu jutu mõte, aga mis saa teed, kui kommenteerijate mõistus ei võta. Kaua sa tõestad, et sa pole kaamel, ausõna noh...
Tee endale asjad selgeks kõigepealt. Terve inimene ei levita viirust ja kõik numbrid on valed 10. aprill 2021, 13:17
Ise võid oma kopsud tuksi keerata. Usin kandja- kiire nakatuja.10. aprill 2021, 13:48
Ära sunni seda eluterve mõtlemisega inimestele peale.
10. aprill 2021, 14:17
Ela oma hirmudega ise oma sisemaailmas kuula libauudiseid ja usu kõike mis sulle räägitakse.Ela oma unes.
Mask 10. aprill 2021, 19:59
ei kaitse viiruse eest, mask kaitseb bakterite eest. Koolis oled käinud?
partei11. aprill 2021, 14:32
pi.me ja kurt, aga us.tav sõ.dur
Odin10. aprill 2021, 12:03
miks Jaak arvab10. aprill 2021, 12:30
et tema arvamus on õige?
Von Mats10. aprill 2021, 12:03
Ma ei usu, et kõik protestijad on mingid lamemaalased. Aga mis puutub sellesse mille vastu protestitakse (Nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse parandused), siis juriidika mõttes on siin tegemist küll kirjaoskamatusega, et mitte öelda lollusega.
tä.nased sea.dused11. aprill 2021, 14:37
löö.vad tul.evikus ka neid endid, kui saa.dikupuu.tumatus enam ei kaice...
Jah,10. aprill 2021, 11:56
küüditajad on õige väljend neile, kes suruvad jõuliselt peale seda, millest neil tegelikult aimu ei ole. Nad lausa peavad ainult "mina tean" arvamusi õigeteks. Selliseid nähti juba 40-ndatel, nüüd on neid ainult lisandunud. Tegelikult, küüditajad ahistavad ka enda elukorraldust, leiutades juurde kitsendusi ja piiranguid.
Juure Mardil ja Oja Petsil10. aprill 2021, 11:58
oli ju isegi tabav saade, "Ärapanija".
Ints10. aprill 2021, 11:43
Tubli Jaak! Kummaline, et su avaldus avaldati, aga on meeldiv, et on olemas veel ausaid ja õigeid eestlasi!
👁️👁️10. aprill 2021, 11:48
Et siis osad meeleavaldajad olid siiski lamemaalased ja lollidvä ? No palju õnne :)
aus ja õige10. aprill 2021, 12:31
AUS ja Õiglane10. aprill 2021, 19:01
... eestlane ei pea kartma politseid, sest ei riku seadust ja elab korralikule normaalsele inimesele kohaselt. Need liputajad seal on nähtavasti musta südametunnistusega, et karistuse hirmus pasundavad !
Tööline10. aprill 2021, 20:04
Minul on hea tuttav praegu selle haigusega haiglas,raskes seisus, ning selline suhtumine ei ole teps naljakas
Ints10. aprill 2021, 20:07
To aus ja õiglane. Kas oled ikka kindel, mida väidad? Mõtle natuke, mis on ausus, mis on õige? Vastus on see- kuidas kellelegi! Selliste küsimuste üle võibki vaidlema jääda. Kes mida kummardab. Kes kuidas on kasvatatud. Kindlasti kellel milline omakasu. Eestlastel kahjuks pole sellist rahvusprivileegi, et kõik on ühe asja eest väljas. Kahju! Aga nii palju võin kinnitada , Jaagu kollegina , et tegu on EESTLASEGA sõna otseses mõttes!
.10. aprill 2021, 11:35
käib liberaalse diktatuuri kehtestamine
👁️👁️10. aprill 2021, 11:31
Vot see on nüüd ajaloo ümberkirjutamine. Inimene tuleb oma surmapattu teistele pähemäärima.