MAAILMA VEIDRAIM FÄNNINÄNN? Tommy Cash andis välja kiirnuudlid ja saiasussid
Lisaks nägi ilmavalgust ka kunstnike ühispala "Mute", mis on täpselt see, mida pealkiri ütleb – kolm ja pool minutit vaikust.
Tommy ja Maison Margiela ühistöö jõudis ka moeajakirja Vogue veergudele. Cashi ja Margiela kollektsiooni väljatöötamine võttis aega kaheksa kuud. Maison Margiela kasutas 2019. aasta kevadel oma moesõus Cashi muusikat. "Tähtede seis oli õige," ütleb Cash Vogue'le.
Vast kõige veidram ese kollektsioonis on vaakumpakendis kiirnuudlid, millel Tommy ja Maisoni logo. Paki tagaküljel on küll ka nuudlite valmistamisõpetus,m kuid ka tekst, et tegu on kollektsionääridele mõeldud tootega ning pole söömiseks. "Söömine omal vastutusel."
"See on tõeline tudengite toit. Ida-Euroopas söövad inimesed neid, kui näpud põhjas on. Margiela nuudlid on midagi uut," ütleb Tommy.
Tommy Cashi ja Maison Margiela koostöös on sündinud neli asja: musta-valgetriibuline kampsun (hind 100 eurot), T-särk (hind 55 eurot), saiapätsisussid (hind 95 eurot) ja kiirnuudlid (hind 12 eurot).
Kommentaarid (0)