Rihanna 2019. aasta mais Pariisis hüpikpoes Fenty esimest kollektsiooni esitlemas. Foto: Reuters/Scanpix
Inimesed
11. veebruar 2021, 10:44

Rihanna luksmoemaja Fenty saadeti hingusele

Popstaar Rihanna ja luksuskaupade konglomeraat LVMH langetasid otsuse sulgeda popstaari moemärk Fenty, mis jõudis tegutseda vähem kui kaks aastat. Paljuski sai Fentyle saatuslikuks ülemaailmne koroonapandeemia.

Pesubränd Savage X Fenty siiski jätkab, nagu ka kosmeetikasarjad Fenty Beauty ja Fenty Skin, vahendab The Guardian.

LVMH ütles, et Fenty valmisrõivad ja aksessuarid jäetakse paremaid aegu ootama, kuid analüütikute sõnul on Rihannal küll hiiglaslik fännide kogukond, kuid Fenty rõivad olid nende jaoks liiga kallid. Pandeemia ajal andsid moefirmale hoobi ka reisipiirangud ning tarneahelaprobleemid. LVMH ja Barbadose päritolu lauljanna lubasid keskenduda "Fenty ökosüsteemi" pikemale arendamisele. 

Rihanna, kelle täisnimi on Robyn Rihanna Fenty, sai 2019. aasta kevadel esimeseks tumedanahaliseks naiseks, kel on LVMHis oma moemaja. Ühtlasi oli tegu lukskaupade hiigelfirma ajaloo teise nullist alustatud moemajaga (esimene oli Christian Lacroix 1987. aastal).

The Guardian märgib, et 2021. aasta algusest saadik pole Fenty Instagrami kontol ühtki uut sissekannet olnud ning viimane uus kollektsioon ilmus novembris. Fänne on Fenty kontol märksa vähem kui Rihanna pesu- ja ilukollektsiooni kontodel: vaid miljon. Võrdluseks: Savage X Fenty Instagramil on 3,9 miljonit ning Fenty Beauty kontol 10,5 miljonit jälgijat. 

Rihanna moe- ja iluhuvi on nõudnud lõivu muusikalt: viimati andis ta uusi laule välja 2016. aastal.