Inimesed

KULD, AUTODIILID JA KALLID NUTISEADMED: kes on firmade seas hinnatuimad promonäod ja mida nad vastu tahavad?  (1)

Geidi Raud, 9. jaanuar 2021 13:43
BRIGITTE SUSANNE VALGE TÕLD: Tõsielustaar skooris uue Volkswageni „atraktiivse“ diiliga. Foto: Facebook/Moller Auto Mustamäe
„Võin käsi südamel öelda, et Volkswagen on kõige parem valik üldse,“ õhkab Kristina Suuroja. Mamma küpsetistega maiustav Marie Tauts aga rõõmustab: „Ühe õige pühapäeva juurde kuuluvad alati ka maitsvad pannkoogid.“ Miks aga just nemad promodiili endale said? Üheksa firma esindajad räägivad, kes on eelistatuimad suunamudijad, kuidas nad valituks osutuvad ja mida influencer'id vastu küsivad. 

Apple'i volitatud edasimüüja Valge Klaar on suunamudijate jaoks õige mahlane ja priske tükk. Seal tegelevad influencer'ite väljavalimisega turundusjuht Anna Klimovitš ja sotsiaalmeediahaldur. Klimovitš loetleb, et nende nõudlikule sõelale jäänud koostööpartnerid on hetkel näitleja Sander Rebane, telenägu Keili Sükijainen, blogija Anna Lutter ja muusik Stig Rästa. „Me ei vali koostööpartneriteks eelkõige mõjuisikuid, kelle olemus ei kattu meie sihtgrupiga. Ka kehv sidusus ja vastuoluline persoon on põhjusteks, miks üht või teist mõjuisikut koostööpartneriks ei valiks,“ selgitab ta. 

Edasi lugemiseks:

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee