Kristina SuurojaFoto: Teet Malsroos
Mondela Urbala 16. oktoober 2020 07:00
„Juhend on kirjutatud niivõrd familiaarse keelekasutusega, et mul tekkis esmalt tunne, et keegi on selle naljana kirjutanud,” kommenteerib suunamudija Helen Adamson uut tarbijakaitse ja tehnilise järelvalve ameti koostatud juhendit, mis reguleerib sotsiaalmeedias reklaampostituste tegemist. Vähemalt sama häiritud on ka paljud teised sotsiaalmeediastaarid.

Uute reeglite kohaselt pole enam vahet, kas sul on sotsiaalmeedias kümme või tuhat jälgijat või kas su konto on avalik või privaatne – igal juhul oled sa mõjuisik ehk suunamudija ja teistel on sind võimalik jälgida. Värskelt Kristina Pärtelpojast Kristina Suurojaks saanud tuntud suunamudija märgib, et tegelikult peaks olema jälgijanumbrid ja nendega kaasnev nn mõjuisiku staatus täpselt paika pandud. „Tuleks paremini kokku leppida, et kas mõjuisik algab 1000 või 2000 jälgijast ja kindlasti peaks tema konto olema avalik,” arvab Suuroja, et privaatse konto taha suunamudijad end ei peida.
 
Sisu peab selgelt reklaamist eristuma

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon