ÖED TEEVAD ALGUSELE PAI: Parima teleseriaali "Lahutus Eesti moodi" stsenarist Martin Algus ja ansambel Öed ehk Tuuli Rand ja Kristel Aaslaid.Foto: Robin Roots
Katrin Helend-Aaviku 6. september 2020 20:41
„Jälgin alati huviga, kuidas tegelased hakkavad elama ja lugu ennast ise suunama. Kui ma tegelasi austan ja kuulan, hakkavad nad rääkima asju, mille peale ma algul ei tulnudki,“ jutustab oma loomingu sünnist stsenarist Martin Algus. Tänavu kandideerisid Eesti filmi- ja teleauhindade parima teleseriaali kategoorias „Alo“, „Kättemaksukontor“, „Õnne 13“, „Reetur“ ja „Lahutus Eesti moodi“. Neist kahe viimase stsenaariumi on kirjutanud Martin Algus (46). Võitjaks pärjati „Lahutus Eesti moodi“.

„Jälgin alati huviga, kuidas tegelased hakkavad elama ja lugu ennast ise suunama. Kui ma tegelasi austan ja kuulan, hakkavad nad rääkima asju, mille peale ma algul ei tulnudki,“ jutustab oma loomingu sünnist stsenarist Martin Algus. Tänavu kandideerisid Eesti filmi- ja teleauhindade parima teleseriaali kategoorias „Alo“, „Kättemaksukontor“, „Õnne 13“, „Reetur“ ja „Lahutus Eesti moodi“. Neist kahe viimase stsenaariumi on kirjutanud Martin Algus (46). Võitjaks pärjati „Lahutus Eesti moodi“.

Mis sa arvad, miks just „Lahutus Eesti moodi“ auhinna pälvis?

Ma ei tea žürii otsuste tagamaid. Ise arvasin, et auhinna saab meie teine telesari „Reetur“, mis on tänavustest sarjadest tehniliselt ilmselt kõige keerulisem, räägib Eestile ajalooliselt olulisest hetkest ja on ka Ergo Kulla ennastsalgava režissööritöö tõttu kunstiliselt kõrgel tasemel. Aga muidugi on mul tohutusuur heameel „Lahutus Eesti moodi“ auhinna üle. Olen siiralt õnnelik ja tänulik. „Lahutus Eesti moodi“ on samuti väga pühendunult tehtud, lihtsalt „Reeturiga“ võrreldes palju kammerlikum lugu.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad