“Artistide mänedžerina on kohustus olla delikaatne ja professionaalne, peab arvestama artisti omapäradega, kuidas talle sobib enim infot töödelda, mis on talle oluline enne esinemist, kuidas ja milliseil kujul infot edastada, millistel päevadel mitte ühendust võtta. Kui neid mitte arvestada võib tekkida konflikte ja arusaamatusi,” räägib Britt oma töö eripäradest. Foto: Erakogu
Inimesed
17. mai 2020, 14:10

#INSPIREERIVADNOORED | Eestlanna muusikatööstuse epitsentrist: Los Angeleses teesklevad kõik, et on rikkad ja kuulsad, kuni selle lõpuks saavutavad

“See, et Ameerika on kõigi unistuste maa, on näiline, suhteliselt palju on seal riigis “fake it til you make it” (“teeskle, kuni see reaalsuseks saab”) mentaliteeti,” nendib pea aasta Los Angeleses elanud eestlanna Britt Randma (25), kes maailma muusikatööstuse epitsentris artistide mänedžmendis töötas. 

Britt kolis Los Angelesse mullu suvel, eelnevalt kordagi Ameerikas käimata. Loomulikult ei puudunud kogemusest kultuurišokk – nii keskkond kui ka inimesed on teistsugused kui Eestis. “Kui ma olin alles LAsse jõudnud ja sõitsin ükskord metrooga, tuli mulle hilisöösel ligi üks noormees, kes tegi pakkumise koos kanepit suitsetada. Vestluse käigus tuli välja, et sel noormehel ei ole tegelikult kodu, ta elab oma karja sõpradega ühes toas ja põhjus, miks ta nii järjekindlalt minuga suitsetada soovis, oli tegelikult see, et tal oleks üheks õhtuks koht, kus olla. Igaksjuhuks mainin, et kanep on Californias legaalne – mina ei teadnud seda enne kui sinna kolisin,” jutustab Britt.

Edasi lugemiseks: