Inimesed

„Rannamaja“-Merylin lõi omanimelise brändi, millega toetab vaimse tervise organisatsiooni: see on südamelähedane teema (2)

Liisa Mugra, 12. mai 2020 18:33
Merylin Nau lõi oma brändi ja veebipoeFoto: Kuvatõmmis/ naumerch.myshopify.com
"Rannamajast" tuntud Merylin Nau astus karjääris uue sammu - lõi oma brändi NauMerch! ja avas veebipoe. "Alguses olin väga närvis," tunnistab naine. 

"Aga see teeb meele heaks, kui täna tulid esimesed tellimused ja hea tagasiside klientidelt," kirjeldab Merylin oma emotsioone pärast veebipoe avamist. 

Nau tõdeb, et mõte luua oma bränd on tal olnud tükk aega. "Juba eelmisel suvel pakkusin selle idee "Rannamaja" osalistele välja, aga inimestel ei olnud piisavalt pealehakkamist. Siis mõtlesin, et ma ei sõltu neist, teen oma asja ja loon endanimelise brändi täpselt nii, nagu mulle meeldib.”

Veebilehelt saab tellida Merylini enda piltidega T-särke ja maale, lisaks on saadaval telefonikatted, kotid ja isegi maskid. “Mul on väga tore partnerfirma, kust kõik tooted tulevad. Vaatasin neid tooteid, mis ettevõtel saadaval on, mõtlesin, mis pildid mul endast on ja kuidas ma neid kujundada tahan. Kuna olen hästi loov inimene, disainin neid kindlasti juurde,” räägib ta. 

Foto: Kuvatõmmis/ naumerch.myshopify.com

Samal teemal

Suure järjepidevusega kestis brändi ja veebipoe ülesehitamine vaid mõned kuud. "Kõige tüütum oli leida ettevõte, kellel on olemas pluusid ja kõik vajalikud tooted, mida ma soovisin. Kõik muu läks üsna lihtsalt ja õnneks oli palju inimesi, kes mind aitasid ja erinevaid ideid pakkusid."

Iga ostu pealt annetatakse 10 protsenti vaimse tervise organisatsioonile Eluliin. "Mul on tutvusringkonnas inimesi, kes ütlevad, et vaimne tervis on teema, millest väga ei räägita. Ka ma ise tunnen, et sellele võiks rohkem rõhku panna, sest paljud inimesed vajavad psühholoogilist abi. Tundsin, et see teema on mulle südamelähedane ja tahan oma panuse anda," põhjendab Merylin oma otsust. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee